czwartek, 16 stycznia 2014

PROLOG

 Normalna rodzina? Grupka przyjaciół? Spokojne, zwykłe życie? To nie dla mnie. To właśnie ja Lucy 14-letnia dziewczyna z małego miasteczka w Kanadzie. Mieszkam z zawsze kłócącymi się rodzicami i młodszym o 7 lat bratem. Z Chrisem dogadujemy się całkiem okej , a z rodzicami? Sami pewnie się domyślacie.
~
Po wyjściu ze szkoły lekko bolała mnie głowa nie wiedziałam od czego. Podeszłam pod przystanek autobusowy, postanowiłam wybrać się na zakupy, które za pewne dobrze mi zrobią. Czekając na autobus zauważyłam uśmiechającego się do mnie faceta siedzącego na ławce. Miał rozpiętą koszulę i obcisłe rurki. Wyglądał obleśnie. No ale przyznam wystraszyłam się, wyglądał jakby zaraz miał mnie porwać i zamknąć w piwnicy. Znając moje szczęście pewnie stanie się coś podobnego więc szybkim krokiem weszłam do autobusu zajmując wolne miejsce. Zanim się obejrzałam mężczyzna z ławki siedział tuż obok mnie...
____________________________________________

I jak ? Mam nadzieję, że chodź trochę was zaciekawiło :) W zakładce na górze znajdziecie bohaterów Papapa do następnego ♥

3 komentarze: